Feedme

Feedme

Perfecting   a pitch De opdracht Helpen een overtuigende pitch voor de gloednieuwe app Feedme ontwikkelen. Mijn rol In een intensieve 1-op-1-sessie met Feedme’s eigenaar Gavin Morgan hebben we de unieke kernwaarden van Feedme én Gavin zelf onderzocht om zo tot...
FNV

FNV

Strategie en uitvoer  jongerenmarketing De uitdaging FNV Bondgenoten (inmiddels FNV) wilde meer jongeren werven en behouden. Mijn rol: Ik heb geholpen met de positionering van de vakbond als instituut en de merkbepaling van verschillende sectoren binnen de vakbond....
Little Green Dress

Little Green Dress

Sparring   positionering & merk De opdracht Tijdens de opstart van Little Green Dress heb ik regelmatig meegedacht over de positionering en branding van het bedrijf. “Marleen is a creative and organized thinker that makes things happen. Her hands-on...
Tom Wesselink Entertainment

Tom Wesselink Entertainment

Positionering, merkuitingen en website De opdracht Positionering Ik heb zanger en vocal coach Tom Wesselink geholpen bij zijn eigen positionering. In enkele sessies heeft hij een duidelijk beeld gekregen van wie hij is als artiest en als zangdocent, en hoe hij dat...
Bureau ICE

Bureau ICE

Management marketing- en communicatieafdeling De uitdaging   Bureau ICE, een ontwikkelaar van eerlijke toetsen en examens, had nog een onduidelijk gezicht in de markt. Doel was dus een stevig merk neerzetten, met een heldere positionering. Mijn activiteiten...