door Shootthemessenger | jun 4, 2017
Perfecting a pitch De opdracht Helpen een overtuigende pitch voor de gloednieuwe app Feedme ontwikkelen. Mijn rol In een intensieve 1-op-1-sessie met Feedme’s eigenaar Gavin Morgan hebben we de unieke kernwaarden van Feedme én Gavin zelf onderzocht om zo tot...
door Shootthemessenger | mrt 19, 2017
Strategie en uitvoer jongerenmarketing De uitdaging FNV Bondgenoten (inmiddels FNV) wilde meer jongeren werven en behouden. Mijn rol: Ik heb geholpen met de positionering van de vakbond als instituut en de merkbepaling van verschillende sectoren binnen de vakbond....
door Shootthemessenger | mrt 19, 2017
Sparring positionering & merk De opdracht Tijdens de opstart van Little Green Dress heb ik regelmatig meegedacht over de positionering en branding van het bedrijf. “Marleen is a creative and organized thinker that makes things happen. Her hands-on...
door Shootthemessenger | mrt 19, 2017
Positionering, merkuitingen en website De opdracht Positionering Ik heb zanger en vocal coach Tom Wesselink geholpen bij zijn eigen positionering. In enkele sessies heeft hij een duidelijk beeld gekregen van wie hij is als artiest en als zangdocent, en hoe hij dat...
door Shootthemessenger | mrt 18, 2017
Management marketing- en communicatieafdeling De uitdaging Bureau ICE, een ontwikkelaar van eerlijke toetsen en examens, had nog een onduidelijk gezicht in de markt. Doel was dus een stevig merk neerzetten, met een heldere positionering. Mijn activiteiten...